[linux] mars_nwe - ako priradim pismenko nejakemu adresaru

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pondělí Říjen 18 11:01:23 CEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, Peter Strelec wrote:

> Ahojte vie mi niekto s tymto poradit ? Ako sa to da a ci sa to vobec da
> v tomto baliku.
> Klienta pre novell mam stiahnuty s domovskej stranky mars_nwe. Aby som
> to upresnil. Problem nieje namapovat disk ale ako nakonfigurujem nejake
> miesto aby sa napr mapoval ako disk  F:\

Ak si dobre pamatam, tak takmer presne ako na orig. Novell-i.
Urobis prihlasovaci script...
Dokonca sa to da zjednodusit tak, ze si admin utilitky (nie vsetky a nie
vsetky funkcie ti samozrejme pojdu) z Novell-u nahras do adresarov na
mars_nwe. Na 100% ti napr. pojde nadstavovanie prihlasovacich scriptov a
tym aj to, co potrebujes.
A co sa tyka tych prihlasovacich scriptov - mapujes prikazom 'map'.
Chcel si toto, nie?

Mario
letko na slovkaufring.sk