[linux] HOWTO..?

Pondělí Říjen 18 14:31:59 CEST 1999

Dna 18. Oct 1999 o 12:10, skullc napisal(a):
> kde sa daju zohnat nove...HOWTO v ako jeden file?
> pozeral som na
> ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/
hmm..
ono su to dost casto updatovane subory, takze moze byt problem s out-date
dokumentami...
odporucam slovensky mirror LDP, ktory je na:
http://sunsite.uakom.sk/LDP/
tam je aj sekcia HOWTO, co je sucast tohoto projektu...

> druha vec ked som tak pozeral kadejake translation su
> ako Croatian,Slovenian,,...ale nechysta sa nieco ako SK popr? CZ?
> aby som nehladal ropu...
co sa tyka prekladov HOWTO, v kniznom vydani vyslo LDP v jednom ceskom
nakladatelstve.. je to velmi dobre citanie mimochodom...
samotne elektronicke dokumenty by bolo urcite zaujimave prekladat, ale ked
niesu este ani zdaleka vsetky zaujimave aplikacie poslovencene, nestalo by
za to smerovat usilie tym smerom?
v kazdom pripade, ak by bol zaujem, a dost prekladatelov, urcite aspon
zakladne HOWTO by stalo za to prelozit...
co na to lokalizacny team?

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk