[linux] script na stahovanie mailu

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Úterý Říjen 19 14:14:03 CEST 1999

Skus zretazenie cez &&.

Napr. :  prikaz1 && prikaz2

- znamena, ze prikaz2 sa vykona len vtedy, ak prikaz1 dobehne a ma status 0.

         prikaz1 || prikaz2

- prikaz2 sa vykona vtedy, ak zhavaruje prikaz11

Blizsie to najdes : man bash
Ak by to neslo, tak mozes skusit to, co si naznacil - vlozit medzi vykonavanie prikazov este nejaky sleep, ale to sa mi zda trochu kostnate. Default su pre sleep nastavene sekundy ( sleep 1 pocka 1 sekundu )

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.