[linux] script na stahovanie mailu

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Středa Říjen 20 21:22:08 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999 adino na atlas.cz wrote:

> Cau!
> Potrebujem nieco taketo aby mi robil script
> ifdown eth0
> ifup ppp0
> fetchmail
> ifdown ppp0
> ifup eth0
>
> problem je v tom ze potrebujem aby sa dalsi prikaz robil az ked je predchadzajuci skonceny uplne. Totizto ked dam ifup ppp0 tak dostanem prompt hned a kludne mozem pustit fetchmail lenze spojenie este nieje nadviazane...
> Poradte prosim ako na to, pripadne by mozno postacovalo nieco ako sleep(t v ms)
> [...]

Ja to robim nasledovne:

program fetchmail je zapisny v /etc/ppp/ip-up.local
spustam stahovanie skriptikom, ktory mi spravy akoby "lock' subor v /tmp
nazval som ho mail.lock
v ip-up.local mam potom nasl riadok

if [ -f /tmp/mail.lock ];then pppoff
fi

Samozrejme ze potom treba (napr. v ip-down.local) zmazat rm -f
/tmp/mail.lock

Neviem mna nic lepsie nenapadlo a som s tym spokojny....

			Mizu

#	Michal Zimen - Mižu
#	Železničná 811/16
#	01303 Varín