[linux] Netscape pada (4.7) - nesuhasim !!!

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Říjen 20 08:40:39 CEST 1999

> Mne pada na niektorych strankach.
> Skus pozriet
>
>  www.mobil.sk
>
> Tuto stranku som neotvoril v ziadnom ntscape (4.5 -4.7).
> Ak ju otvoris daj vediet aku verziu mas a skade si tahal, pripadne co si
> nastavoval po instalacii.

Cau Martin. Mam skusit aj nieco konkretne na tej stranke, alebo si ju len
pozriet. Nezaregistroval som ziadny problem. RH6.1 Netscape Communicator
4.61, este som nemal cas updatovat :) (cize pouzivam ten z distribucie)
Tiez RH6.0, Netscape Communicator 4.7 priamo z Netscape site-u, ziadny
problem.
Skusil som vacsinu liniek na tej stranke, a okrem toho, ze maju nejaky
problem s PostgreSQL serverom, som si takmer vsetko pozrel, ale netscape
nepadol, neprotestoval, ani sa nespraval nejak cudne.

Skusil som aj s proxy, aj bez, a tak nejak som sa pohral, ale nenasiel som
problem.

				Jano