[linux] Netscape ako nastavit postu ...

Peter Strelec beko na profi.sk
Středa Říjen 20 11:29:54 CEST 1999

Ahojte.
Prosim Vas vie mi niekto poradit ako sa da nastavit v Netscape 4.x aby
po napisani a odoslani posty v offline rezime (skratka odosielaci mail
server
nieje dostupny) aby sa tato posta ulozila do nejakeho priecinku a po
pripojeni
by ta posta odisla? Takuto vlastnost ma aj Outlook skratka napises mail
potom
ho das odoslat a on sa ulozi v zlozke posta k odoslaniu a ked sa
pripojis tak
ti prijme a odosle spravy.Ja potrebujem toto rozchodit v netscape pod
linuxom a
a vo windowse 9x (ale prehliadac musi byt Netscape).
Nenadavjte mi ja som si to nevymyslel.
V Netscape 3.x Golde sa to pekne dalo ale v tejto 4.xx som to nikde
nenasiel.
Da sa to vobec urobyt v tomto prehliadaci  a jeho postovom klientovy ?

Diki za navrhy a napady. Este chcem upozornit ze tu nejde o to aby sa mi
kazdu
chvylku pripojil  "linux" k serveru stiahol postu a potom sa odpojil
alebo ze odosle to na
nejaky mailserver ktory sa  raz za cas pripoji a odpoji.
                                                                    Diki
Peter