[linux] Netscape pada (4.7) - nesuhasim !!!

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Středa Říjen 20 09:46:55 CEST 1999

Martin Gondas wrote:

> Mne pada na niektorych strankach.
> Skus pozriet
>
>  www.mobil.sk
>
> Tuto stranku som neotvoril v ziadnom ntscape (4.5 -4.7).
> Ak ju otvoris daj vediet aku verziu mas a skade si tahal, pripadne co si
> nastavoval po instalacii.

Neviem, co mam na tej stranke este urobit, aby to padlo, ale zatial to
bezi. Tym nechcem tvrdit, ze je to bezchybny software, lebo z casu na
cas padne pri starte Java appletov. Tak isto sa mi nie celkom pozdava,
ze o sebe tvrdi, ze je "glibc2", ale bez libc5 v konecnom dosledku
nebezi.

V /tmp som mal communicator-v461-export.x86-unknown-linuxglibc2.0.tar.gz
a v dselect (Debian) som instaloval balik
 *** Opt contrib/ netscape4    4.0-15      4.0-15      Popular
World-Wide-Web br

Stefan Petrucha
--
http://www.isnet.sk/petrucha