[linux] Sendmail

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Středa Říjen 20 14:38:18 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Peter Ronai wrote:

> @tvoj.stroj.sk                        %1 na druhy.stroj.sk
>
> tento zapis znamena ze prenesie email napr jozo na tvoj.stroj.sk na
> jozo na druhy.stroj.sk a to u vsetkych uzivatelov.
hmm, ja by som potreboval poradit...

mam to takto relay.niekde.sk relayjuje celu domenu. Takze
napr mail pre jozo na niekde.sk ide podla mx zaznamu cez
relay.niekde.sk na stroj ktory ma v skutocnosti
dva A zaznamy (stroj1.niekde.sk aj niekde.sk), co nie je
podla rfc spravne (aj ked na druhej strane takto vela strojov
funguje). No a ja by som to chcel mat podla rfc.

takze ci to bude fungovat aj tak ze (vo virtusertable bude)
@niekde.sk	@stroj1.niekde.sk
bude relay dorucovat vsetku postu pre stroj1, ak bude smerovat
na jozo na niekde.sk (podla mx)?
a A zaznam pre @niekde.sk mozem potom zmazat.
resp. ako na to

Dusan