[linux] lilo a 1024 cyl

Jaroslav.Bachorik na ic-group.no Jaroslav.Bachorik na ic-group.no
Středa Říjen 20 17:36:06 CEST 1999

no, nie len IYHO ... ono to fakt je obmedzenie biosu ... a v podstate ani
nie tak celkom biosu ako architektury x86, az ma poznatky neklamu ...

               JRD

lubo klokner <erkac na vault-tec.sk> on 20.10.99 16:53:49

Vennligst svarlinux na rak.isternet.sk