[linux] kde nastavit proxy?

David Celjuska dcsoft na archive.demax.sk
Středa Říjen 20 19:25:25 CEST 1999

Zdravim All!

Majme pocitac s linuxom (RedHat 6.0) 10.12.0.62 ktory je pripojeny na
internet ale s tym ze vsetky poziadavky smerom von
musi pocitac davat na proxy 10.12.0.2. Teda direct pristup je zakazany.
Ako stroju *.62 povedat aby pozival proxy?
Konkretne mi ide o ftp pristup a http (lynx). V netscape je to jasne
(Preferencies->Advanced->proxies) ale netscape nie je mozne spustit z
daneho stroja (iba textovy mod, ziadne X). Ale napriklad program wget je
tiez rozumny a ma argumenty
-ftp_proxy a http_proxy ale ja to este potrebujem nejokosi povedat tomu
ftp a lynx-ovi. Osobne mam pocit ze je to nejaky globalny konfig pre
vsetky TCP/IP connections ale jaksi ho neviem najst.

Takze otazka znie: kde sa to nastavuje?

Vopred dik za kazde reply,
                                             Davy!

... online ANG <-> SK slovnik: http://www.demax.sk/~dcsoft/qdictsearch