[linux] script na stahovanie mailu

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Středa Říjen 20 20:50:49 CEST 1999

Neviem, ci to bude tak fungovat. ifup ppp0 tusim iba zavola pppd a skonci.
Takze kym bude pppd (connect) vytacat, bude uz bezat fetchmail, ale
spojenie este nebude. Skus do /etc/ppp/ip-up pridat nejaku premennu
(povedzme CONNECTED), exportnut ju, v /etc/ppp/ip-down ju zase zrusit,
a v tom skripte co pises testovat ci uz je nastavena (=ci uz si pripojeny),
ak nie je tak by mal pockat sekundu (alebo povedzme desat sekund) a
potom skusit znovu.

Prepac ze ti nepisem konkretny skript, ale urobil by som tam tonu chyb, lebo
skripty nejak extremne neovladam (ja viem, hanba mi!).

Snad sa zase neskrabem na lavom uchu pravou rukou, ale taketo riesenie
ma napadlo, netvrdim ze je najlepsie.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com