[linux] irq, mem, io HOWTO pre IBM etherjet ISA combo

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Říjen 21 19:33:47 CEST 1999

Ak mas moznost nabootovat DOS tak si stiahni od intelu ovladac
pre Intel EtherExpress a spusti. On nastavi kartu na take irq, dma, atd
ako mu povies. Je to nieco ako pokus o Plug and Play.

Ano, viem, IDE to nejako aj pod linuxom, ale moj znamy ktory ma takuto
kartu to urobil takto.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com