[linux] Instalacia jadra

Juraj Markusek markusek na dec50.vm.stuba.sk
Pátek Říjen 22 09:22:38 CEST 1999

Caute,
mam niekolko otazok k instalacii jadra.
Podarilo sa mi skompilovat nove jadro.Chcem aby sa mi zavadzalo s LILA s tym
ze tam ostane aj moznost zaviest stare jadro. Potialto som to zvladol. Ake
vsak bolo moje prekvapenie ked po restarte bootovanie zostalo stat na
"finding module dependencies" a to aj pri starom jadre.
Pri kompilacii som zadal "make dep,make clean,make bzImage,make modules,
make modules_install" este pred tym poslednym som si ozalohoval adresar s
modulmi. Lenze teraz sa tam aj tak neviem dostat, aby som ich dal spat.
Ako je to vlastne s tymi modulmi, ked chcem bootovat stare aj nove jadro, po
uzivaju potom obidve jadra tie nove moduly?
Je tam este nejaky subor System.map, ten moze byt tiez spolocny pre
obidve jadra?

Vopred dakuje za pomoc,
			DURO.