[linux] Sendmail pri pretazenej linke.

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Pátek Říjen 22 16:43:17 CEST 1999

	Podla vypisu to vyzera skor na problem DNS (alebo jeho
nedostupnostou vdaka busy linke). Skus si nastavit viac BLIZKYCH
NS do /etc/resolv.conf, alebo ak mas vlastny NS cachovat domenu
sk.
	Michal Michalac

> Minuleho roka sme mali pomerne rychlu linku a s posielanim posty neboli
> ziadne problemy.
> Tohto roka sa nam linka spomalila (nie su peniaze) a zacali problemy.
> Vsimol som si, ze v case ked je pretazena linka ( okolo obeda ) poslane
> maily zostali stat vo fronte s priznakom deffered ( pozri prilozeny vypis
> v attchmnt) a po piatich dnoch sa vracaju spat ako neodoslane. ( pozri prilozeny
> attchmnt.)
> Zvlastne je, ze ak posielam e-mail priamo z servera potom je vsetko v
> poriadku. Ale ak sa ssh-cknem na server uz to ma problem.
> [...]

Ing. Michal Michalac
EHS Skalica
tel.:   +421 801 646589
e-mail: michal.michalac na ehs.sk