[linux] Ako mountnut SCO Open Serv particiu pod linuxom?

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Říjen 22 17:38:33 CEST 1999

Zdravim,
mam tu jedno hrozne stare SCO-cko z ktoreho potrebujem zobrat nejaky soft
a prehodit ho na linux, problem je v tom, ze sa mi akosi nedari mountnu
ten disk, jedine co som s nim bol schopny urobit je binarna kopia cez dd,
ale mountnut ho nemozem ani ako sysv ani ako ufs; ked dam len mount bez
specifikacie typu, tak to vypise,ze mountuje msdos ale s bad magic number,
z toho dedukujem, ze na tom disku je nejaka msdos particia kde je
bootloader. Aha, este aby som nezabudol, predchadzajuci majitel disku
tvrdil, ze tam bola urobena default instalacia SCO-cka.
Ma niekdo nejaky napad ako nato ?

PSIkappa
psi na bicba.sk