[linux] Xserver

behan samsoft na bigfoot.com
Pátek Říjen 22 18:13:03 CEST 1999

Niekto menom Milan Gacik napísal:
> Co? Mas problemy s PROXY obmedzeniami (proxy.utc.sk)?
>    (C) Milan Gacik  --  MGX
>        gacik na frki.utc.sk
>         ICQ 50654877

Proxy je v pohode ale chcel by som to rozbehat na jednom servery
(pre zasvetenych vo vnutry fakultnej siete ;-), a neviem presne kde sa to
povoluje resp. co k tomu treba. Prave ma napadlo ci k tomu nie je nutne mat
spustene XDM resp byt  v init 5.

--

         " Cold ? So, why don't you close the Windows ? "

    Samuel Behan
    student 1. rocnika
    Fakulty riadenia a informatiky ZU Zilina
    Email: samsoft na bigfoot.com