[linux] True Type fonty

Erich Vinclav vinclave na icos.sk
Sobota Říjen 23 17:18:18 CEST 1999

Problem je troska inde - mam kupeny balik Applixware. Vo verzii RH 5.2 fungovali bezne fonty ISO8859-2 (Type1) bez najmensich problemov. V RH 6.0 ta ista verzia Applixu tieto fonty neuznava. Po dotaze na podpore Applixu a dlhsich vymenach mailov mi prisla takato odpoved:

Hello Erich,

I think the problem may be that the fonts you are installing are Type1 fonts.  Applixware will only recognize True Type fonts.
Regards,
Jason McDonald
Customer Support Engineer
Applix, Inc.

Applixware ako taky pouziva vlastny font server, takze xfstt neprichadza do uvahy. Windows fonty som skusal nainstalovat do Applixoveho font servera, co islo, ale samozrejme zobrazenie bolo podla predpokladov mizerne - zrejme kodovanim WIN1250 :(. Preto hladam ciste ttf fonty s kodovanim ISO8859-2, ktore by som mohol nainstalovat do Fontastic Font Manager (Applixovy font server). Pokial ma niekto inu radu, budem rad, aj ked sa priznam, ze Xfstt som ani neskusal, ale napravim to, ak nenajdem spravne fonty.

Nechcel som zatazovat s problemami Applixu, ale zabehlo to troska do inej oblasti, ako som chcel. Takze este raz: vie mi niekto poradit kde najdem TT fonty ISO8859-2?

Vdaka, Erik

Nevie niekdo, kde by som nasiel true type fonty s kodovanim ISO8859-2 ???

Vopred dakujem

Erik

zakladom je program Xfstt (ja mam verziu 0.9.10).
ten je treba skompilovat na nainstalovat,
potom treba nakopirovat ttf fonty (z windows)
do adresara /usr/ttfonts a spustit 'xfstt --sync".
dalej treba spustit 'xfstt' co je vlastne
server zabezpecujuci aby si Xi rozumeli s ttf fontami.

xfstt mam pusteny s parametrami:
xfstt --encoding windows-1250,iso8859-2,iso8859-1 --daemon

no a na zaver treba do XF86Config-u pridat
FontPath		"unix/:7100"

--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___