[linux] PnP BIOS a sietovka

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Neděle Říjen 24 10:15:19 CEST 1999

Zdravim,
mam taku istu sietovku a viem, ze s nou byvaju problemy, treba si stiahnut
taku utilitku od 3com-u, vola sa to 3c5x9cfg.exe a tym sa daju nastavovat
parametre sietovky(irq, base adress), beha mi s nastavenim irq 10, base
adress 0x300 a irq 16, base adress 0x7f80.

PSIkappa
psi na bicba.sk