[linux] AGP problems

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Říjen 25 15:48:23 CEST 1999

Zdravim, problem je v tom, ze mas blbu grafiku, mam tiez daco co je on
Board a ma to na sebe napisane SiS 6326 8 MB AGP 3D, v skutocnosti to ma
len 265Kb a zbytok to kradne z ram, ak xces rozbehat tuto grafiku, tak si
zozen najnovsi Xfree86 (minimalne 3.3.5) ak xces aby ti to uspokojivo
behalo a pouzi tieto options:

VideoRam 8192
Option "fifo_moderate"
Option "hw_cursor"
Option "no_bitblt"
Option "no_imageblt"

s tymto nastavenim na ktore som prisiel po vela pokusoch a omyloch mi to
beha v 1280x1024 24bpp.
Inak vsetky options a k nim vysvetlenia su na www.xfree86.org v
dokumentacii. Ak ti to nepojde, posli mi sukromne mail, poslem ti moj
XFConfig.

PSIkappa
psi na bicba.sk