[linux] HUMOR: Thank You Microsoft

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Říjen 25 18:34:22 CEST 1999

Ondrej Pinka wrote:

> ja som sa skoro povracal. mozno to ani nepisal sam, nevyzera na to, ze vie
> pisat...

ved to... neviem ako si niekto moze dovolit odpisat nejaky
operacny system len vdaka tomu ako pocul v radiu konfiguraciu
ppp a potom sa pri tretom istalacnom cd suse nemohol
dopracovat konca.... a nakoniec mu linux aj tak nesiel...

je naozaj usmevne ako moze byt niekto taky blby... popri
instalacii linuxu napisal zopar riadkov o tom co vlastne vobec
nepozna. nad jeho nazormi som sa musel zasmiat... cele mi to
pripomina vtip: - cigan, co najradsej jedavas? - chlieb s
maslom a lekvarom. - a ako to chuti? - neviem, ale brat to
videl...

chudacik... jeho nazormi by som sa urcite neriadil, i ked
mozno riadi nejake oddelenie IT v nejakej firme, a mozno ma 10
rokov a naucil sa kliknut na ikonu a nakonfigurovat ppp, ako
nakoniec sam pise...

Matej Kovac
matej na pobox.sk