[linux] Sendmail pri pretazenej linke.

Úterý Říjen 26 02:12:10 CEST 1999

Zdravim

Dna 22. Oct 1999 o 15:23, Karol Reich napisal(a):
> Minuleho roka sme mali pomerne rychlu linku a s posielanim posty neboli
> ziadne problemy.
> Tohto roka sa nam linka spomalila (nie su peniaze) a zacali problemy.
> Vsimol som si, ze v case ked je pretazena linka ( okolo obeda ) poslane
> maily zostali stat vo fronte s priznakom deffered ( pozri prilozeny vypis
> v attchmnt) a po piatich dnoch sa vracaju spat ako neodoslane. ( pozri prilozeny
> attchmnt.)
[snip]
hmmmm

> Prosim aspon o priblizne navedenie na temu. ( nie pozri man sendmail :)))
vy ste asi studiu moc casu nevenoval...

> Programove vybavenie:
> RedHat 4.2 , jadro 2.0.34
> Sendmail 8.8.5-4
ehm. s tymto vybavenim si na internete koledujete o zopar nepeknych veci..

>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <ziak1 na spnv.ke.sanet.sk>
> From: RHS Linux User <furman na skola.strojsnv.sk>
> To: Agresivny PES <ziak1 na spnv.ke.sanet.sk>
> Subject: Re: IHNED OTVORIT
> No nazdar <<>?
> Tak ti pisem, lebo si ma zje....., ze ti neodpovedam
> Som v IVT1, lebo mame volnu hodinu spolu s M.M.
> A teraz k jadru veci, konkretne k jadru suboru.
> Tipujem ze pomocou inkubacneho programi vam o 20:30 SEC padne server
> [...]
ehm, rozumiem dobre tomuto mailu? je to priklad miesto skutocneho mailu?
alebo sa vam to nikdy nechcelo citat az dokonca..

v tom pripade su moje obavy z velmi nedobrej administracie daneho servera
opravnene..
ked uz nefunguje posta vam, mohla by fungovat aspon ostatnym "uzivatelom";)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk