[linux] Kompilacia jadra!!??

Rado Bonk rado_bonk na unomaha.edu
Úterý Říjen 26 07:49:49 CEST 1999

Marian Schubert wrote:

> Cau
>
> Najlepsie je skusat skusat a skusat a ku kazdej polozke je help a
> je tam aj napisane ci sa to ma standardne dat alebo nie.
>
> --
> Whyismyspacebarnotworking?!
> First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124
> Last:  Schubert   Gender: Male     Location: Prague, Czech Republic
> Nick:  Maio                        Homepage: http://i.am/maio

    Tak POZOR toto, nie je prave najlepsia odpoved (!!!!!) a ani najlepsi
sposob ako kompilovat jadro (a ako sa ucit Linux). Do tejto konfery
prispieva vela ludi, ktorych hlavnym studijnym odborom nikdy nebola
Informatika ani elektrotechnika. Preto ani nemozu mat potrebny background
aby porozumeli anglickym terminom, nie to este si vedeli predstavit co sa v
systeme deje, ked sa zmeni to a to. Jednoducho kazdy nema nema tolko casu
aby sedel za masinou kazdy den a skusal a experimentoval, jednoducho pouziva
masinu ako nastroj a Linux je len jeho konicek.
    Co sa teda ocakava od promovanych informatikov a elektrotechnikov???
Okrem inych veci aj to aby maximalne usetrili cas a frustracie pre userov,
ktory systemu jednoducho nemoze venovat tolko casu ani energie. Tak by mala
tato konfera fungovat a na male vynimky aj funguje:) Myslim, ze taky
Makefile pre tri ci styri typy PC by sa velmi oplatil ak by ho tu nahodou
niekto poslal.
    Mam navrh pre niekoho kto by dokazal spravit jednoduchy formular napr.
na www.linux.sk, kde by sa navstevnici zakategorizovali v akej oblasti
pracuju ci studuju. Bude urcite zaujimave vediet profesionalne zlozenie
clenov konfery.
Pekny den,
                    -Rado

--