[linux] Kompilacia jadra!!??

Andrej macko na gssr.sk
Úterý Říjen 26 11:14:20 CEST 1999

Mudrlanti, nemudrlanti, ale taky navod nam nezasvatenym urcite pomoze, ak sa najde
niekto kto ma chut pomoct a neodpali cloveka `citaj howto...`To je sice fajn,
zopar som ich preluskal, niektore su fajn pisane, ale niektore....To sem ale teraz
nepatri. V septembri /mozno koncom augusta/ tu uz lietali v konfere emaily ohladne
kompilacie jadra, mal som tiez podobny problem, des z konfigu jadra, nakolko, vela
veci co sa deje vo vnutri pccka mi nic nehovor, a teda nevedel som co konfigurovat
a naco a ci vobec nieco konfigurovat a aky to bude mat vysledok. .
Kto hlada aspon kusok zachytny bod, skuste :
server : www. /neviem ci to tu ma byt, skuste/ hq.alert.sk, cez osoby co pachuju
alert si najdite `damned`-a, a mal by tam mat link na konfig jadra aj so strucnym
popisom, ci to uz dokoncil neviem. Ale to co tam dal a co som si preluskal v
howto`s a minihowto`s mi stacilo na to aby som ako tak nakonfigoval jadro a aby
slapal system a zelezo co je v pccku.
Len tolko
Pekny den