[linux] Kompilacia jadra!!??

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 26 13:10:29 CEST 1999

Rado Bonk wrote:
> sposob ako kompilovat jadro (a ako sa ucit Linux).

No myslim ze ano. Ja som si ho par krat skompiloval (teda keby sa niekto
pozeral
co setko som tam skompiloval prvy raz tak by ho asi aj v hrobe obratilo)
a uz
som mal aspon matnu predstavu o co tam vlastne ide.

> Do tejto konfery
> prispieva vela ludi, ktorych hlavnym studijnym odborom nikdy nebola
> Informatika ani elektrotechnika. Preto ani nemozu mat potrebny background
> aby porozumeli anglickym terminom, nie to este si vedeli predstavit co sa v
> systeme deje, ked sa zmeni to a to.

No vela pojmov som ani ja v kerneli nechapal ale ked som nejaku volbu
raz zapol
a raz vypol tak som pochopil o co ide aj ked to napr. neviem prelozit do
slovenciny a ani ma to velmi netrapi. staci mi vediet co to spravi.

> Jednoducho kazdy nema nema tolko casu
> aby sedel za masinou kazdy den a skusal a experimentoval, jednoducho pouziva
> masinu ako nastroj a Linux je len jeho konicek.
Myslim, ze linux sa zatial neda pouzivat ked na to nemas cas :(

>     Co sa teda ocakava od promovanych informatikov a elektrotechnikov???
> Okrem inych veci aj to aby maximalne usetrili cas a frustracie pre userov,
Myslim, ze tam bude skor nadsenie ako frustracia ked sa ti podari prvy
krat
skompilovat kernel (a na to uplne staci zaskrtnut tie policka kde je
napisane
"Say Y" a nezaskrtnut tie kde je "If unsure say N")

> ktory systemu jednoducho nemoze venovat tolko casu ani energie. Tak by mala
> tato konfera fungovat a na male vynimky aj funguje:)
Nepripada ti veta: "Zaskrtnes tretiu polozku oddola. Nevies co to je
nevadi?
Zaskrtni." podobna windosackemu sposobu akoze kliknes tam kliknes sem
nemusis
vediet co to znamena ale potom sa necuduj preco ti to zrazu nejde.

> Myslim, ze taky
> Makefile pre tri ci styri typy PC by sa velmi oplatil ak by ho tu nahodou
> niekto poslal.
No vravim staci davat to Y pripadne N kde je to napisane a hned mas
jeden.
A snad ked tam je napisane Permedia II support a viem ze mam permediu
tak
asi nedas N.

>     Mam navrh pre niekoho kto by dokazal spravit jednoduchy formular napr.
> na www.linux.sk, kde by sa navstevnici zakategorizovali v akej oblasti
> pracuju ci studuju. Bude urcite zaujimave vediet profesionalne zlozenie
> clenov konfery.
Grrr.
Ja mam navrh pre teba. Mozes urobit www formular kde naklikas co chces
mat
skompilovane v jadre a on ti posle ten Makefile.
Alebo druhy navrh preloz konfiguracny skript do slovenciny....

Bye.

--
Whyismyspacebarnotworking?!
First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124