[linux] Kompilacia jadra

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 26 13:24:39 CEST 1999

Martin Hablák wrote:

> Nemate niekto potrobny popis ako spravne nakompilovat jadro. Skusal som
> ale radsej som to nechal tak uz pri konfiguracii. Pytal sa ma  na kopec
> veci  a nevedel som o co islo. Co mi treba a co nie.
>         vdaka
>                 matoh
> P.S. mam RH 6.0 CZ
Okej takze este raz.

Take mini-howto je zaskrtnut tie veci pro ktorych ne napisane Say Y
alebo If unsure say Y a nezaskrtovat tie kde je napisane If unsure
say N.

Ak tam rozoznas nejaku vec ktoru mas napr. SB16 tak to samozrejme
tiez zaskrtni aj ked tam neni napisane Say Y.

Ak budes mat nejake pochybnosti tak mi mozes mailnut ale sukromne
lebo inak by v tomto mliste pribudla asi pekna kopka mailov kedze
konfiguracia kernelu nie je az taka jednoducha hlavne ked mas nejake
specificke zariadenia.

Bye ...
--
Whyismyspacebarnotworking?!
First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124