[linux] Kompilacia jadra!!??

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Úterý Říjen 26 13:37:53 CEST 1999

ahoy andrej
tak ked sa uz o tom keca posledny release co som tam vytlacil je
http://hq.alert.sk/~damned/linux.kernel-mini-howto/linux.kernel-mini-howto-0.1.2.dev

ani by som nebol proti keby sa niekto dokopal k tomu aby z toho daco este
vykresal
lebo ja momentalne naozaj nemam cas ( v praci dokoncujeme jeden velky
projekt ... v utorok ma vyst 2.11 alebo co je to za datum ... )
potom mozno zacnem torsku odpovedat a aj nieco robit zase :)))

inak ..pre fsetkych blavakov ..nezajdeme dakedy na piwwwco ?
(casovo tak okolo 9 vecer .. idealne miesto : mlynska dolina L:)))

					s pozdravom Damned