[linux] user account

Úterý Říjen 26 15:20:55 CEST 1999

Dna 26. Oct 1999 o 14:37, Marek Blasko napisal(a):
> vazne preco ? ten adduser z RH je oproti tomu co vedel v slacku3.0
> upny chudak a ked chcem nieco poriadne nastavit tak to robim tiez
> takto pokial sa nechcem hrat z X-ami
kazdemu co jeho je:-)
ja mam na skolskom servery upraveny ten perlovsky script, ktory sa vsetky
tie veci pyta (aka. je zo slackware) pricom je upraveny ze vola so spravnymi
parametrami adduser...
tiez niekedy pouzivam vipw na rucnu editaciu passwd fajlu
i tak s~e da, i tak s~e da:-))

kazdy si moze vybrat, prisposobit, upravit ako mu je vhodne, takze polemika,
ci to robit tak alebo inak je imho bezpredmetna.. iba ak by sa pri rucnej
editacii nepouzivalo vipw, to uz je treba povedat no, no, no;)))

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk