[linux] Kompilacia jadra

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Říjen 26 16:49:08 CEST 1999

Ked sme pri tom kompilovani.... mam to uz za sebou x-krat, ale ako tu
niekto spomenul, nie vsetci sa zaujimame o tie iste veci, pripadne mame
rovnaky sutpen vedomosti, atd. (bolo tusim povedane, ze nie vsetci sme
technicky ing. alebo tak). Ak niekto nepotrebuje novy kernel, tak naco
potrebuje novy kernel? (precitajte si poslednu vetu este raz).

Z toho my vypliva, ze niekto si kompiluje novy kernel, pretoze sa chce s
tym pohrat, nieco naucit. Ale potom tento clovek musi byt trosku "vyzrely"
na to, aby takuto bohu milu a slastnu cinnost mohol vykonavat... :)

Samozrejme, ze takymto ludom treba pomoct, ale za vyssie spomenutych
okolnosti, musi mat clovek za sebou nejake tie HOWTOs a mini-howtos,
nemyslite?

Takze nie je to o dpisani niekoho, alebo od..., tym, ze  RTFM, ale je to
tak.

Mne tiez nikto nepomahal, a bol by som rad, keby bol, mal by som to
lahsie, ale spytat sa co Y a co N, lebo je toho "na mna moc" hovori o tom,
ze ten clovek ma este dost citania pred sebou.
Nemyslim tym presne odpovede na konkretne otazky, ale vela howto pokryva
aj tie vseobecne aspekty a vysvetlovacky, pretoze to "user to user".

Majte sa, a kompilujte.

					Jano