[linux] Kompilacia jadra!!??

Rado Bonk rado_bonk na unomaha.edu
Úterý Říjen 26 18:05:56 CEST 1999

Marian Schubert wrote:

> No myslim ze ano. Ja som si ho par krat skompiloval (teda keby sa niekto
> pozeral
> co setko som tam skompiloval prvy raz tak by ho asi aj v hrobe obratilo)
> a uz
> som mal aspon matnu predstavu o co tam vlastne ide.

hmm, tak to robim, ale vadi mi ze tam asi stale mam veci ktore nikdy nebudem
potrebovat;(

> No vela pojmov som ani ja v kerneli nechapal ale ked som nejaku volbu
> raz zapol
> a raz vypol tak som pochopil o co ide aj ked to napr. neviem prelozit do
> slovenciny a ani ma to velmi netrapi. staci mi vediet co to spravi.

aj ked to viem prelozit do slovenciny, neviem na beton na co to sluzi... raz
vypol a raz zapol no to je skoro na cele popoludnie;)

> Myslim, ze linux sa zatial neda pouzivat ked na to nemas cas :(

...trochu pravdy na tom asi bude

> Myslim, ze tam bude skor nadsenie ako frustracia ked sa ti podari prvy
> krat
> skompilovat kernel (a na to uplne staci zaskrtnut tie policka kde je
> napisane
> "Say Y" a nezaskrtnut tie kde je "If unsure say N")

ano nadsenie bolo, ale ta kopa nepotrebnych veci ktore som tam dal...

> Nepripada ti veta: "Zaskrtnes tretiu polozku oddola. Nevies co to je
> nevadi?
> Zaskrtni." podobna windosackemu sposobu akoze kliknes tam kliknes sem
> nemusis
> vediet co to znamena ale potom sa necuduj preco ti to zrazu nejde.

...nemyslel som to tak, nejaka rovnovaha medzi vysvetlovanim odbornymi terminmi a
zrozumitelnostou, tusim sa to vola popularno-naucny styl... tj. co je za
zaskrtnutim policka "A" a co za zaskrtnutim policka "B"...

> No vravim staci davat to Y pripadne N kde je to napisane a hned mas
> jeden.
> A snad ked tam je napisane Permedia II support a viem ze mam permediu
> tak
> asi nedas N.

...ale takto tam das aj veci, ktore nutne nepotrebujes...

> Grrr.
> Ja mam navrh pre teba. Mozes urobit www formular kde naklikas co chces
> mat
> skompilovane v jadre a on ti posle ten Makefile.
> Alebo druhy navrh preloz konfiguracny skript do slovenciny....

http://hq.alert.sk/~damned/linux.kernel-mini-howto/linux.kernel-mini-howto-0.1.2.dev
...tak to som predtym nezaregistroval, sorry
...no vediet zlozenie userov Linuxu, mna osobne by to zaujimalo... tak mozno
neskor;)

--
Rado Bonk
UNO, Dept. of Geography and Geology