[linux] Kompilacia jadra!!??

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 26 19:40:18 CEST 1999

Rado Bonk wrote:

> hmm, tak to robim, ale vadi mi ze tam asi stale mam veci ktore nikdy nebudem
> potrebovat;(
no tak na to ti poradim ze si mozes napisat svoj vlastny kernel....

> aj ked to viem prelozit do slovenciny, neviem na beton na co to sluzi... raz
> vypol a raz zapol no to je skoro na cele popoludnie;)
Zamyslel si sa nad tym kolko by zabralo odpovedanie na mail
Kompilacia jadra ????!!!!!

> ano nadsenie bolo, ale ta kopa nepotrebnych veci ktore som tam dal...
Vid rada hore.

> ...nemyslel som to tak, nejaka rovnovaha medzi vysvetlovanim odbornymi terminmi a
> zrozumitelnostou, tusim sa to vola popularno-naucny styl... tj. co je za
> zaskrtnutim policka "A" a co za zaskrtnutim policka "B"...
Popularno naucny styl je ked tuknes na button Help ....

> ...ale takto tam das aj veci, ktore nutne nepotrebujes...
No clovece mat kernel o 5kb vacsi tak to je "fakt" hotova pohroma ....
Inak v tych 3-4 Makefiloch co si chcel aby niekto poslal bude URCITE
presne ta tvoja konfuguracia....

cus...
--
Whyismyspacebarnotworking?!
First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124