[linux] True Type fonty

lubo klokner erkac na vault-tec.sk
Úterý Říjen 26 20:02:00 CEST 1999

Michal Vadila wrote:

> Neviem èi si autor uvedomuje, ¾e tento mail má 14KB a èo by sa stalo keby sme
> v¹etci posielali do konferencie rôzne prívesky k zopár vetám.

jako zvycajne neodpovedam na taketo mali do konfery, ale ...

moj mail urcite nemal ani 1kB !!!
este som aj mail na ktory som odpovedal som orezal na jednu
vetu a ZDIANY attachment som NEPOSIELAL !!!

je mozne ze moja trochu vacsia signatura zabrala tych
zvysnych 13kB ale nezda sa mi to realne.

ps: to, ze tam nebol attachment som si overil aj v outboxe
ak by sa mi nieco take stalo, urcite by som sa ospravedlnil

--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___