[linux] Kompilacia jadra!!??

Rado_Bonk/CAS/UNO/UNEBR na unomail.unomaha.edu Rado_Bonk/CAS/UNO/UNEBR na unomail.unomaha.edu
Úterý Říjen 26 22:16:09 CEST 1999

Marian Schubert <M.Schubert na sh.cvut.cz> on 10/26/99 12:40:18

> aj ked to viem prelozit do slovenciny, neviem na beton na co to sluzi... raz
> vypol a raz zapol no to je skoro na cele popoludnie;)
Zamyslel si sa nad tym kolko by zabralo odpovedanie na mail
Kompilacia jadra ????!!!!!

odkaz na www.hq.alert.sk, alebo podobne projekty by userom pomohli viac ako rady
aby to skusali kym im to neide.

> ...nemyslel som to tak, nejaka rovnovaha medzi vysvetlovanim odbornymi
terminmi a
> zrozumitelnostou, tusim sa to vola popularno-naucny styl... tj. co je za
> zaskrtnutim policka "A" a co za zaskrtnutim policka "B"...
Popularno naucny styl je ked tuknes na button Help .....

...a mozno to aj robia...

> ...ale takto tam das aj veci, ktore nutne nepotrebujes...
No clovece mat kernel o 5kb vacsi tak to je "fakt" hotova pohroma ....

...no predpokladam ze kazdy dokaze nechat tam standardne nastavenia a vybrat len
typ procesora, ale ako by mal kernel vyzerat ked ho kompiluje clovek, ktory sa
do toho vyzna to Ta nikdy nelakalo vediet??
--
     -Rado