[linux] Kompilacia jadra!!??

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Středa Říjen 27 01:04:54 CEST 1999

Rado_Bonk/CAS/UNO/UNEBR na unomail.unomaha.edu wrote:
> Zamyslel si sa nad tym kolko by zabralo odpovedanie na mail
> Kompilacia jadra ????!!!!!
>
> odkaz na www.hq.alert.sk, alebo podobne projekty by userom pomohli viac ako rady
> aby to skusali kym im to neide.
Ja vravim skusat a ked nieco nejde tak potom sa ohlasit uz s konkretnym
problemom. Ku samotnemu kernelu je 2.5MB dokumentacie tak to by snad
mohlo
stacit. (no mozno je prob. anglictina ale co clovek narobi...)

> terminmi a
> Popularno naucny styl je ked tuknes na button Help .....
>
> ...a mozno to aj robia...
Co tym chcel basnik povedat? (...a mozno to aj robia...)

> No clovece mat kernel o 5kb vacsi tak to je "fakt" hotova pohroma ....
>
> ...no predpokladam ze kazdy dokaze nechat tam standardne nastavenia a vybrat len
> typ procesora, ale ako by mal kernel vyzerat ked ho kompiluje clovek, ktory sa
> do toho vyzna to Ta nikdy nelakalo vediet??

mna lakalo akurat tak to aby som si to vedel spravit sam (hovorim stale
kompilacii jadra) co sa mi aj podarilo.

--
Whyismyspacebarnotworking?!
First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124