[linux] Re : Kompilacia jadra v 1250 pokracovani

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Říjen 27 11:13:35 CEST 1999

Preboha - ludia, rad by som zil v iluzii, ze do tejto konfery sa
zapajaju ludia, ktorym ide o vec a nie grafomani, ktori sa musia za
kazdu cenu chytit kazdej blbosti a do aleluje odpovedat a odpovedat a
odp.....

Ak mam nieco voci konkretnej replike, vzdy je tam adresa autora, tak mu
ODPOVIEM NA JEHO ADRESU a nie do celej konfery !!! Do celej konfrery
odpovedam vtedy, ak poskytujem riesenie na otazku.

Uz niekolko dni nerobim nic ine, len mazem grafomanske vyplody ohladom
kompilacie jadra.
Pani - toto je konfera o Linuxe a nie Sito ...

Ak ma niekto chut odpovedat na tento moj mail ( dufam, ze nie - napriek
tomu rozumne dovody si rad vypocujem; na hovadiny nereagujem a mazem ich
), nech odpoveda na MOJ MAIL a nie do konfery !!!

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.