[linux] linux-minidistrubucia

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Říjen 27 19:38:55 CEST 1999

Zdravim, co sa tyka 1 disk linux-u, tak odporucam si spravit vlastnu,
citat how-to bootdisk, je tam vsetko potrebne popisane, ak sa niekomu
nexce robit tak si stiahnite CClinux
(http://linuxberg.uakom.sk/conhtml/sys_minidist.html)

On Wed, 27 Oct 1999, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

TAk toto asi nepojde s X-kami sa to urcite neda dostat na jednu disketu,
jedine rozumne riesenie je mat jedno disk distro s podporou nfs cez NFS
moutnut na servery adresar odkial sa budu brat X.

Rozumna konfiguracia je 385Sx, 4 MB ram ...

> Ja som ale niekedy uvazoval nad riesenim, ktore by mohlo
> slapat na masine s 4 MB RAM (resp. aj na 1 MB 286 s DOSom)
> a boli by tam XWindows.

Neodporucam VNC je to prilis pomale, cez ciste Xwin je to rychlejsie,
hlavne pokial sa clovek uspokoji s mensou farebnou hlbkou...

>   Na servri si pustite VNC server, v ktorom potom pustite
> window manazer a vsetko, co potrebujete na pracu v XWin.
> Na klientovi pustite bud VNC pre SVGAlib (existuje tusim
> aj jednodisketova minidistribucia s VNC pre SVGAlib),
> alebo sa pusti VNC pre VESA SVGA pod DOSom.

Najrychlejsi 1 disk linux je rozhodne loaf a da sa povedat ze je aj
najmensi ... A co sa tyka praktickosti tak asi Tomsrtbt ...

Ak budem mat viac casu, tak dokoncim svoj projekt 1 disk linux-u, ktory
bude rychly, univerzalny ...(povodne vyvijane ako konkurencia LRP)

PSIkappa