[linux] 'x' is respawning to fast

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Čtvrtek Říjen 28 05:58:03 CEST 1999

Caute chlopi (alebo aj zeny citaju tento mail-list?)

Uz po niekolky krat sa mi stalo, ze mi nestartuje X server, pravdepodobne
kvoli xfs. Posledne razy sa to ako zazrakom rozbehlo samo, ale vcera vecer
som nad tym stravil sest hodin a bezuspesne.
Ked sa pocitac boot-uje (run-level 5) vsetci daemoni sa nastartuju
[OK], aj X Font Server, ale X server spadne s hlaskou

INIT:  'x' is respawning too fast, disabling for 5 minutes

Ked startujem z run-level 3 pomocou startx, X server zakraka s hlaskou, ze
nema fonty.
Ked skusam prestartovat xfs, nic sa nedeje okrem kratkej spravy
Warning!

Nejdem pisat, co vsetko som vyskusal, mozno ste sa s tymto uz niekto stretol.

SOS.

Mato

Martin Kavec Dipl. Eng.
NMR Research Group