[linux] 'x' is respawning to fast

Matej Kovac matej na pobox.sk
Čtvrtek Říjen 28 10:02:55 CEST 1999

Martin Kavec wrote:

> Caute chlopi (alebo aj zeny citaju tento mail-list?)

...jeden by sa divil, ale ano.

> Uz po niekolky krat sa mi stalo, ze mi nestartuje X server, pravdepodobne
> kvoli xfs. Posledne razy sa to ako zazrakom rozbehlo samo, ale vcera vecer

pravdepodobne to koli tomu xfs bude. nedavno sa tu o tom
pisalo, skus si pozriet archiv. zaklanda vec bude asi
skontrolovat ci xfs visi na rovnakom porte ako ho xserver
hlada... skontroluj /etc/init.d/xfs (al. kvivalent) a
XF86Config...

> INIT:  'x' is respawning too fast, disabling for 5 minutes

to je (aj) koli tomu aby si mal sancu zbadat chybovu spravu.

Matej Kovac
matej na pobox.sk