[linux] OT: Konferencia(mailing list) o C/C++

Matej Kovac matej na pobox.sk
Čtvrtek Říjen 28 10:06:53 CEST 1999

Martin Kavec wrote:

> Tento list som skusal, ale za tri tyzdne mi odtial nedosiel ani riadok.
> Neviem ci som krepy, ze som sa tam poriadne nezapisal, ale skratka nejde mi to.

neviem, ale z redhat-devel listu jeden napisal cosi v zmysle
"it seems there are pretty skilled men there", ale ked som
pozrel archiv, konferencia a) nemala poriadny archiv b) ledva
som sa dopracoval k akej-takej stranke o konferencii, c) ked
som nasiel nejaky biedny archiv, nenasiel som tam nic
'advanced' tak som sa ani nehlasil...

Matej Kovac
matej na pobox.sk