[linux] Monkey linux FTP server

Matej Kovac matej na pobox.sk
Čtvrtek Říjen 28 10:12:32 CEST 1999

adino na atlas.cz wrote:
> Vyzeralo to asi takto:
> ftp
> op 192.168.0.2
> Connected to 192.168.0.2 ;toto trvalo asi 1-2s
> ;tuna pauza od 1 - 5 minut
> User:
> ..
> Preco to tak dlho trva.
> A ked sa chcem telnetnut na ten monkey tak mi to vobec
> nevyhodi prompt!pritom pripojeny je a telnetd sa pusti!
> Ta masina je 386SX 4MB RAM 8M Swap NE2000

co pise tcpdump? menia si pakety rychlostou rychleho jacka,
alebo jedna karta vyslovene strajkuje? co si vobec posielaju?
aky je cpu-load na 386? nerobi nahoudou iny windows nieco po
inom porte/protokole co vytazi masinu?

btw, nemal si ziadne problemy s io/irq? mne sa raz podarilo
nastavit nejake karty na rovnake irq a cuduj sa svete, chodilo
to. ale kazda tak na 10%. neviem si to vysvetlit, podarilo sa
mi ten kusok zopakovat na tej istej masine, ale kto by to tak
drzal, ze...? :-)

Matej Kovac
matej na pobox.sk