[linux] Monkey linux FTP server

Martin POPROCKY poprocky na intrak.tuke.sk
Pátek Říjen 29 08:03:30 CEST 1999

Ahoj.

	Podobny problem som mal aj ja. Mal som RH5.1 do ktoreho som
kompiloval jadro 2.2.3. Az teraz som si vsimol, ze ifconfig pridava
zaznamy do smerovacej tabulky. To znamena, ze skripty z RH5.1
(/etc/rc.d/init.d/network) vytvarali zdvojene zaznamy v smerovacej
tabulke.

	Skontroluj si prikazom route ci je smerovacia tabulka v poriadku.
Ak ti pred vypisanim default gw caka prikaz route prilis dlho, tak hladaj
problem v smerovani.

							Martin