[linux] linux +jetadmin

Ernest Beinrohr - OERNii oernii na oernii.sk
Čtvrtek Září 2 00:44:47 CEST 1999

Zdravim vas, mam takyto problemicek, snad mi poradide ..
mame na sieti JetDirect (EX, ziadne TCP/IP) a na nom laserofku.
Windoze na nu tlacia cez novell server, ke je "namapovana" ako //server/laser.
Nuz, ale kedze tento //server mam na //server/SYS strasne malo miesta (9MB)
tak sa nedaju tlacit vescie subory. Tot moja question: neda sa to cele
spravit ze mars_NWE, kroty mi ne linuxe bezi ? Ked som tu tlaciaren mal
na linuxe:paralelny_port_1 tak to jasne ficalo, lebo  mars_nwe pouzval lpd
na tlac. Ale teraz ked to je cez ten Jetadmin, ako sa to da obist ?..

thx
--