[linux] FTP na rak.isternet.sk

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Září 2 10:04:03 CEST 1999

Dňa Št, 02 sep 1999 Dariel napísal:
> Zdravim.
>
> Rad by som si stiahol RedHat z RAKu cez ftp ( v noci )
> ale neviem sa pripojit cez ftp.
> Je tam treba nejake specialne nastavenie ?
> ( Skusal som to Teleportom ale tvori mi nejake subory a adresare typu ?A=M-
> a podobne.
>   kedze si to chcem napalit na CD tak tam nemozem potrebovat furu zbytocnych
> adresarov)

hm.. pravdepodobne budes stahovat z windows, takze si stiahni najprv softver
wsftp, alebo cuteftp, alebo iny ftp klient. potom sa cez neho pripoj na
ftp.rak.isternet.sk, user anonymous password tvoj email. Teleportom sa stahuju
stranky pokial viem. V tvojom pripade bude asi lepsie si ho kupit. :-)

Ivan Suchy
http://ivan.eosnet.com
mailto:linux na pobox.sk
tel: 004217/58238240