[linux] FTP na rak.isternet.sk

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Čtvrtek Září 2 11:54:44 CEST 1999

Hello,

> Rad by som si stiahol RedHat z RAKu cez ftp ( v noci )
> ale neviem sa pripojit cez ftp.
> Je tam treba nejake specialne nastavenie ?
> ( Skusal som to Teleportom ale tvori mi nejake subory a adresare typu ?A=M-
> a podobne.
>   kedze si to chcem napalit na CD tak tam nemozem potrebovat furu zbytocnych
> adresarov)
> Poradte mi ako na to

No, to taha cez web. Najlepsie, ak si to chcete napalit na CD je zobrat image
redhatu (jeden subor) a ten napalit ako track image. Lebo ak to chcete napalovat
pod windowsami, tak vam to aj tak nepojde, lebo windowsy nevedia napalovat
Rock Ridge extensions. Takze skuste
ftp://rak.isternet.sk/mnt/redhat.img. Skuste do pondelka stiahnut, ak nestiahnete,
tak napiste (lebo sem - tam ho zmazem, ale nechcel by som prave vtedy, ked
to budete tahat).

 Juraj.