[linux] modem

Valter Valter na atlas.cz
Čtvrtek Září 2 21:19:36 CEST 1999

> Vseobecne hocijaky EXTERNY pripojeny na SERIOVY port,
> nie WINMODEM (funguje len pod windowsamy).

> Z mojej skusenosti ti mozem odporucat napriklad modemy Microcom
> (ale to neznamena ze ine nie su dobre).

Overeny a velmi funkcny je
DeskPorte 56k Voice (od Microcom CE).
Je sice trosku drahsi (cca 3.500 s DPH), ale stoji za to.
Okrem standartnych veci (cislo providera a IP adresy)
netreba nic stelovat -
az na jednu drobnost (ale to vsetky modemy) a tou je vypnut
cakanie na oznamovaci ton.
V nasich koncinach to akosi nechce fungovat.
Riesenie je velmi jednoduche - staci zadat inicializacny
string ATFX3.

--
Nic proti Windows, ale poznam aj prijemnejsie formy
masochizmu !