[linux] echo "ATDP0"-/dev/ttyS1 (malo by to vytocit na ext.modeme 0)

Andrej Hosna adino na atlas.cz
Pátek Září 3 08:52:24 CEST 1999

Valter wrote:

> 1) Co takto ATPD0 ? Jeden nikdy nevie.

Tudy cesta nevede

> 2) Modem caka na oznamovaci ton (u nas to nefunguje) a preto
> nechce vytacat
>    je na to prikaz ATX3

Tiez nic ten prikaz mam v modeme ako default, ale aj tak je to jedno lebo ja
som na pobockovej ustredni a modem vie rozoznat oznamovaci ton.

> Ono ked sa clovek pozrie do tej knizky k modemovi, tam by to
> malo byt pekne napisane.
> Aj tak je najepsie sa trosku pohrat a do modemu ulozit
> nastvaenie (ak to umoznuje)
> a potom zadavat uz len ATDnumero.
>
> PS: Ja mam vyhodu (ustredna akceptuje Tone aj Pulse) a
> pouzivam iba ATFX3 a zvysok je
>     vec scriptu dial-up.

Ved hej ale ta pobockova ustredna(SCHRACK) je pripojena na nejaku ustrednu
Slovenskych Telekomplikacii takze v konecnom dosledku prevadza moju volbu z
DTMF na Pulse.

> Nic proti Windows, ale poznam aj prijemnejsie formy
> masochizmu !

  Inak pozrite sa co som skusil:
#
echo "ATDP0" > /dev/ttyS1 &
pid[3731]
strace -p 3731
open("/dev/ttyS1",O_WRONLY|OCREAT|OTRUNC,0666 <unfinished ...>
a pre uplnost kill 3731
#

Co vy na to??? Adino na atlas.cz