[linux] Problem s SO51 a klavesnicou.

Richard Gasparik richard.gasparik na siemens.sk
Pátek Září 3 22:49:52 CEST 1999

Ahoj...

Mam SuSE Linux 6.1 s KDE 1.1.1 a mam dva problemy.

1. Po prepnuti na klavesnicu SKY mi nejdu znaky s makcenom, ostatne
vsetko ide. Uz som skusal vsetko mozne, ale neviem si rady.

2. Mam dualnu instalaciu a pouzivam StarOffice 5.1 for Linux a aj pre
Win98. Chcem zdielat spolocne subory v adresari "My Documents" vo
Win98 aj pre Linuxovu verziu SO51. Problem je vsak v tom, ze ked si
vytvorim link na My Documents, nevidim tam vobec nic. V KDE je mozne
chodit aj v adresaroch ktorych nazov je zlozeny z viacerych slov
(delenych) ale v SO51 to nejde a neviem preco.

Pomoze mi niekto ?

Riso