[linux] hardwarove problemy

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Úterý Září 7 09:28:29 CEST 1999

caf
..
one jedna vez je problem s RAM .. ak si dal povodnu a furt tak ..
nieco podobne ze tu progrma zletel tam program zletel a uplne nepredvidane
sa mi udialo ked sa mi zastavil ventilator na procesore ...
... napada ma to preto lebo asi bootujes bez problemov a kadetade som cital
aj ze uz samotny boot linuxu je vcelku slusny test (oproti msdosu ktory ide
aj ked masina robi uplne kixi). preto mi to vyzera na cosovu zavislost...

no a druhykrat ked sa mi to stalo uz som isiel naistotu ...
ale vtedy to bol prezmenu ventilator na zdroji .. btw ... este pri skladani
mohol nejaky drotik zabludit k procesoru ...
caf
--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)