[linux] Ktoru radiokartu?

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Září 7 08:55:35 CEST 1999

Ahoj,

On Tue, 7 Sep 1999, Michal Medvecky wrote:

> chcem si kupit radiokartu a neviem ktoru aby mi spravne fungovala v linuxe.
> Poradite?

Ja mam radiokartu AIMSLAB RADIOTRACK,
ale pokial viem, tak vsetky AIMSLAB chipy su podporene.
Podrobnejsie informacie asi zistis z helpu jadra,
kde su vumenovane (odsek Video for linux, nedaj sa zmiest).

Nedoporucujem karty, ktore nemaju v dokumentacii uvedene,
na akom porte komunikuju. To su zvacsa stratene pripady.
Brat si taku kupil a nemozem mu ju rozbehat,
pretoze nema napisany ani typ chipu, ani port na kotorom
komunikuje a este k tomu je tusim PnP,
takze zjavne strasne vela moznosti, ktore sa mi nechcelo
testovat. :-(

				Cau.
						SAL