[linux] Klavesnica???

J2 jozef2 na softhome.net
Úterý Září 7 20:21:31 CEST 1999

At 18:28 6.9.1999 +0200, you wrote:

>co v takom pripade ze to nastavene tak mam a makcene stale nist
>???
Povodne, ked som mal RH 5.1 a RH 5.2 tak som prepisoval vselico v nejakych
konfigurakoch (nepametam si co, ale siel som presne podla navodu z RH5.1
CD, ktore som mal kupene s brozurkou o linuxe). Klavesnica mi fahcila, ale
mal som problemy (skoro v kazdej aplikacii sa to spravalo inak).
Teraz mam RH6.0 a po instalacii som spustil SALov balik xreconfig, ktorym
som si nastavil klavesnicu na sk a v KDE, GNOME ani nikde inde som uz do
povodnej configuracie klavesnic nesahal (aj v KDE som nechal to, co tam
bolo po nainstalovani) iba som si nastavil v textakoch a inde 8859-2 fonty
a slape mi to bez problemov ako na konzole tak aj v x-och bez ohladu, ze co
spustim.
SAL ti urcite poradi odkial sa da jeho xreconfig v RPM stiahnut a mozno ti
to pomoze.
Jozo