[linux] Otazka

Igor Strecko, UVT EU root na saurus.euba.sk
Středa Září 8 08:22:36 CEST 1999

> Akym sposobom sa da "dotrepat" RedHat 6 na PC (notebook) bez CD ROMu????????
>
> Za vsetky pouzitelne navrhy dakujem................:-))

No, ak mas sietovu kartu, mozes ho instalovat cez siet. Ja odporucam
nejaku standardnu kartu, ako NE2000, aby neboli problemy s rozpoznanim.
Snad by to mohlo ist aj cez nejaky rozumny modem, ale kto by to uz
instaloval cez dial up a vysolil 2000 za telefon.
A odporucam neinstalovat to, pokial mozno, z internetu ale z lokalnej
siete, lebo s tym mam dost zle skusenosti. Hlavne co sa tyka rychlosti
odoziev. Najlepsie supnut CDcko do susedneho pocitaca, ale ak sa neda
inak, tak je aj na sieti:
RH 6.0 je aj na ftp://rak.isternet.sk myslim.

good luck

igor